Gebrevetteerde duiker

Heb je al een duikbrevet, dan ben je bij ons natuurlijk ook van harte welkom. Heb je een brevet van een andere organisatie, dan kun je op jouw niveau verder met de NOB opleiding. Zo mag je bijvoorbeeld met een PADI open water diver starten met de 2* NOB opleiding. Zie voor volledig overzicht de inschalingstabel.

Je kan ook met je huidige brevet deelnemen aan allerlei specialties, die door de vereniging gegeven of georganiseerd worden.

Ook voor de gebrevetteerde duiker biedt het lid worden bij de duikvereniging veel voordelen:

• Iedere zondag kun je een buitenduik maken, om zo duik ervaring op te doen of te verhogen.
  • Wij kennen geen vaste duikparen, zodat je altijd wel een buddy hebt bij een buitenduik.
  • ’s Avonds kun je je fles gratis laten vullen bij het zwembad.
  • ’s Avonds kun je ook deel nemen aan de doortraingroep, die zich richt op verbreding van je skills.
  • Kosteloze duikkeuringen via de vereniging.
  • Je kunt deelnemen aan aantrekkelijke buitenlandse duiken.
  • Ieder jaar wordt er een zeeland weekend georganiseerd voor duiker en partner.
  • Naast duikgerichte evenementen worden er ook andere evenementen georganiseerd.

Kortom: zoek je gezelligheid en wil je niet alleen in de vakanties actief zijn met duiken, dan is deze vereniging wellicht wat voor jou. Voor alles geldt dat je vrij bent om ergens aan deel te nemen en we je tot niets verplichten.