Lezing over het hoe en waarom van het koraalonderhoud

Niks lekkerder dan, als het buiten koud en guur is, even meegevoerd te worden naar tropische oorden, tijdens een avondvullende lezing over koraal! Luisteren naar inspirerende verhalen over het belang van koraal en over wat we kunnen doen om onze mooie koraalriffen te behouden.

Deze maand zijn Vera Aarden en Frank van Klaveren, beide oprichters van stichting CoralGardening in Nederland en daarom hebben Duikvereniging Narwal en Duikschool ABC Dive uit Almere de handen ineengeslagen en Vera en Frank uitgenodigd om hun passie over koraalriffen met ons te delen.

Zij en hun vrijwilligers nemen u graag mee naar het tropische eiland (in woord en beeld) waar het bouwproces in volle gang is, om ons te vertellen over de aanleg van de CoralGarden op Koh Tao.

Dus wil jij ook meer leren over koraalbescherming of gewoon genieten van een goed verhaal? Kom dan 27 januari naar deze unieke lezing.

De lezing vind plaats op vrijdag 27 januari 2017

Aanvang: 19:30

Locatie:   ABCCafé, In zwembad Almere-Stad

J.S. Bachweg 3