Tarieven

• Eenmalige inschrijfkosten: € 15,00
  • Lidmaatschap: € 19,50 per maand

NOB Duikopleidingen

Onze Duikvereniging biedt erkende NOB-duikopleidingen aan. Bij voldoende belangstelling start er van ieder niveau minimaal 1 opleiding per jaar.

Heb je belangstelling voor een opleiding, geef dit dan aan bij het bestuur via secretariaat@duikvereniging-narwal.nl

Tarieven Duikopleidingen:

1* Opleiding             € 115 (inclusief materiaal huur gedurende deze opleiding)

2* Opleiding             € 100

3* Opleiding             € 100

Specialties

Binnen de vereniging bieden we regelmatig specialties aan. De mogelijkheid hiertoe is afhankelijk van de trainingsbrevetten van de instructeurs en/of de samenwerkingsmogelijkheden die we kunnen realiseren met andere verenigingen.

Prijzen van de specialties zijn afhankelijk van de kosten en worden per keer bepaald.

n.b. Alle opleidingskosten zijn inclusief de cursusboeken, exclusief de contributie.