Het was weer een geweldig Zeelandweekend. Drie dagen lang duiken met prachtig mooi weer. Wat wil je nog meer!
Vrijdagavond is een klein groepje gaan duiken bij Scharredijke. Lekker rondscharrelen bij de reefballs. s’Avonds stond, bij ons huisje, de overheerlijke macaroni van Cees al klaar. Buikje rond gegeten en daarna uitbuiken bij het kampvuur. Zaterdag stonden er twee duiken op de agenda. De eerste duik zou bij Dreischor zijn, maar vanwege drukte zijn we uitgeweken naar Bommende-werkhaven. Niet meest ideale duikstek, maar was toch goed voor een leuke duik. Veel kwallen werden er gespot! In de middag zijn we naar Den Osse-kerkweg geweest. Daar kan je heerlijk langs de oude dijk scharrelen en is er vollop leven te zien. Top duikstek! Tja en dan weer terug naar ons huis, waar snel de barbeque werd aangezet en het feestmaal voor 34 man/vrouw/kind kon beginnen. Top gegeten en daarna rustiek genieten van het kampvuur of je liet je meeslepen in het “gezang”. Al met al een gezellige avond. Zondag nog 1 keer terug gegaan naar Den Osse. Lekker gedoken weer en bij terugkomst stond wederom de barbeque aan. Nu om de rest van het vlees nog op te eten. Er was genoeg!! Uiteindelijk ging iedereen voldaan weer naar huis. Gelukkig allemaal gezond en wel.
Dec team bedankt voor de organisatie. Franky en Storm Bedankt voor de aangeleverde foto’s. Super!!