Lid worden

Lidmaatschap van Narwal is mogelijk voor alle mensen die duiken of willen leren duiken.

Duiken:

Als je wilt duiken binnen de duikvereniging Narwal vragen we je om een medische duikkeuring en om minimaal je 1 ster duikbrevet te halen of te hebben. Voor meer informatie over de 1 ster duikopleiding klik hier.

Wat is inbegrepen bij een lidmaatschap:

• Gratis duikfles vullen tijdens de trainingsavond
  • Deelname aan de duikgerelateerde zwembadtrainingen
  • Gratis medische duikkeuring (behalve de eerste)
  • Als lid van Narwal wordt je ook lid van de NOB, klik hier om te zien wat dit betekent.

Er zijn ook vele mogelijkheden om je voor de club in te zetten. Wil je weten hoe, informeer dan bij een bestuurslid.

Voor de kosten van het lidmaatschap en de opleidingen klik hier

Om je aan te melden kun je contact opnemen met de secretaris via secretariaat@duikvereniging-narwal.nl

Je kunt natuurlijk ook op zondagavond binnenlopen in het zwembad of een afspraak maken voor een proefduik.