Proefduik

Corona update: In verband met de corona beperkingen kunnen we op dit moment geen proefduiken faciliteren. Pas als de situatie rond het corona virus verbeterd hebben we weer plek hiervoor.
Wil je graag een proefduik maken? Aarzel dan niet om toch een mailtje te sturen via onderstaande link. We plaatsen je dan op de ‘proefduik-wachtlijst’. Zodra de situatie verbeterd nemen we contact met je op.
——————————————————————————————————————————————–

Wil je weten of duiken wat voor je is? Kom dan vrijblijvend een proefduik maken

Je gaat dan ├ęcht duiken. Weliswaar in het zwembad, maar toch ….. Je krijgt dan ook de nodige apparatuur omgehangen, zodat je onder water kunt ademen. En dat is voor de eerste keer beslist een sensationele ervaring. Uiteraard doe je dat niet alleen, maar wordt je begeleid door een van onze eigen ervaren instructeurs en natuurlijk in je eigen tempo.

Je kan dan ook gelijk kennis maken met onze gezellige vereniging. Horen wat we allemaal doen en genieten van de ervaringen, die leden graag met je willen delen.

klik hier om je aan te melden of kom gewoon een keer binnenlopen op de zondagavond (vanaf 21:00 uur) in het zwembad van Almere Stad.

Het enige wat je mee hoeft te nemen is je badkleding, T-shirt en handdoek.

Hopelijk tot ziens bij Duikvereniging Narwal.