Welkom bij Narwal

Duikvereniging Narwal Almere is opgericht in 1987 en heeft ongeveer 80 leden. Onze gezellige vereniging is een club voor liefhebbers van de duiksport. Er wordt iedere zondagochtend gedoken in plassen of meren in de omgeving van Almere en iedere zondagavond is er training in het zwembad van Almere Stad, waar gewerkt kan worden aan het bijschaven van de conditie en techniek. Vaak gebeurt dit in spelvorm. Daarnaast maken we regelmatig uitstapjes naar andere interessante duikstekken in Nederland, zoals in Zeeland. Voor ervaren duikers is er de mogelijkheid om aan specialties deel te nemen.

De opvatting dat duiken in Nederland niet leuk is berust op een groot misverstand. Desalniettemin worden door leden regelmatig duikreizen naar het buitenland georganiseerd. Behoudens ijsduiken en wrakduiken op de Noordzee zijn bijna alle duikevenementen voor mensen met weinig duikervaring toegankelijk.

Ook aan niet-duikende partners en gezinsleden wordt gedacht. Naast het jaarlijkse Zeeland-weekend waar het hele gezin welkom is, worden regelmatig evenementen georganiseerd die niet direct verband houden met de duiksport. Tijdens schoolvakanties worden familie-avonden in het zwembad georganiseerd. Leden kunnen dan hun gezin meenemen of familie, kennissen of vrienden introduceren en kennis laten maken met de vereniging en de duiksport. Natuurlijk zijn tijdens trainingen gezinsleden van harte welkom aan de waterkant en/of in de kantine van het zwembad.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je eens een proefduik maken, ga dan naar proefduik Heb je al een duikbrevet en wil je graag lid worden, ga dan naar lid worden.

Nog even op een rijtje:

• Wij verzorgen alle NOB opleidingen
  • Lessen worden verzorgt door zeer ervaren instructeurs
  • Leren duiken in uw eigen tempo
  • We bieden regelmatig specialties
  • Bijhouden van vaardigheden met de door train groep
  • Geniet mee van onze evenementen en uitstapjes