Onze vereniging

“Als je vereniging van het jaar 2018 bent van Almere en van heel Flevoland, dan doe je het goed.” aldus de Almere Deze Week, die een artikel wijde aan de verkiezing “Vereniging van het Jaar 2018”, waar Duikvereniging Narwal als winnaar uit de bus kwam op zowel gemeente als provinciaal niveau.

De verkiezingen waren een initiatief van de Rabobank met haar partners in sport en cultuur: NOC*NSF, LKCA en Kunstbende met als doel de kracht van sport- en cultuurverenigingen bij zoveel mogelijk Nederlanders in de schijnwerpers te zetten. Voor duikvereniging Narwal is dat zeker gelukt en we kijken met heel veel plezier en trots op hierop terug. We zijn niet alleen provincie winnaar geworden, maar hierdoor ook doorgedrongen tot de laatste 12 in de landelijke verkiezing!

Juryleden van de verkiezing Vereniging van het Jaar brachten medio vorig jaar een bezoek aan de landelijke finalisten, waar we geïnterviewd werden door ambassadeur Robbert Kemperman en diverse juryleden uit de sportwereld. Na afloop van het bezoek reageerde de jury enthousiast: “Duiken doe je samen is hun slogan. Dit is ook voelbaar en zichtbaar: saamhorigheid, veiligheid en vertrouwen.”